topbar
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید
حالت مطالعه

آکومارین (Aquamarine)

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

آکومارین (Aquamarine)

( هرگونه کپی برداری از این مطلب بدون ذکر نام DANAGEM حرام و ممنوع است  )

آکومارین
ویژگیهای کلی
آکومارین سنگ شجاعت و وقار است که به رنگ آبی یا سبزآبی شفاف دیده می شود. این سنگ دوست داشتنی و آرام، هم در نام و هم در رنگ به دریا نقب می زند. قدما این سنگ را سنگ شجاعت می دانستند و حس می کردند که همراه داشتن این سنگ، آنان را در بازگشت صحیح و سالم و موفق از سفرهای دریایی یاری می کند.
آکومارین از آبی آسمانی روشن تا رنگی به تیرگی دریا، دامنه ای از همه سایه روشنهای استثنایی ، به نمایش می گذارد. این سنگ حقیقتاً مسحور کننده است.
به همراه مومیایی های مصر باستان مهره هایی از جنس آکومارین یافت شده است. در شرق بعنوان سنگ پیشگویی و عرفان از احترام بالایی برخوردار است. این سنگ جواهر باعث خلوص و ایجاد آرامش در طبیعت و شخصیت دارنده اش می شود و سمبل آرامش است.
مشخصات علمی
سختی آکومارین 7.5 و ساختار کریستالش شش ضلعی است.
آکومارین از کلمه لاتین aqua marina به معنی آب دریا است و دارای کیفیت سنگ جواهر است. گونه ای بریل شفاف به رنگ آبی ملایم یا سبزآبی است که یادآور آبی دریاست و نزدیکی مستقیمی با زمرد دارد.
تقریباً همه آکومارینهای موجود در بازار، به منظور پر رنگتر شدن عمل آوری شده اند اما باید دقت شود که گرمای بیش از حد به آنها نرسد چون ممکن است ناگهان بیرنگ شوند. به دلیل این حساسیت سنگ است که سوداگران جواهرات هرگز قادر نبوده اند آنرا بطور مصنوعی تولید کنند.
ویژگیهای خاص
هر چند آکومارین موارد استفاده بسیاری دارد اما قویترین انرژیهای آن در حوزه گشایش روان است. اگر شما به افکار و ارتعاشات دیگر افراد حساسیت دارید، آکومارین را با کوآرتز دودی استفاده کنید، چرا که این ترکیب، دقت تأثیرهای وارده را می کاهد. کوآرتز به دفع انرژی منفی و مازاد شما کمک کرده و به این شکل شما بر تأثیرات ناخواسته فایق می آیید.
ویژگیهای شفادهی
آکومارین وابستگی شخص را به مواد مخدر کاسته و با تقویت کلیه ها، کبد، طحال و تیروئید به دفع اخلاط کمک می کند و به این ترتیب کل جسم را تصفیه می کند. مدتها پیش عینک ها از آکومارین که تسکین دهنده چشم است، ساخته می شد.
اگر روی گردن بعنوان یک گردنبند کوچک استفاده شود، بسیاری از مشکلات گردن و گلو را درمان می کند. اگر بر روی غده یا زخم متورم قرار داده شود، تورم را کاهش می دهد. ورم لوزه مزمن با به گردن انداختن آکومارین به همراه فیروزه، سودالیت ، کلسدونی و توپاز آبی، تسکین می یابد. همچنین تأثیر خوبی روی تیروئید دارد و تقریباً برای تسکین تمام دردهای گلو و گردن مفید است.
ویژگیهای جادوگری
آکومارین به دلیل پیوندش با دریا، سنگ الهه دریای دوران باستان است. به عنوان گونه نیمه قیمتی بریل، مدتهاست که با دریا و عنصر آب در ارتباط است. گفته می شود جادوگران دریا این سنگ را در آب اقیانوس، زیر نور ماه کامل، پاکسازی می کنند.
این سنگ با شکوه در جادوگری همراه شخص می شود تا استفاده از قدرتهای روان بینی را تقویت کند. همراه داشتن کریستال آکومارین و یا قطعه تراش داده آن در اطراف گردن، تمرکز ذهن خودآگاه را می کاهد و این امکان را فراهم می کند تا ضربانهای روان بینی همیشه حاضر ما شنیده شود و بیش از پیش وارد ذهن خودآگاهمان شود.
با قرار دادن یک تکه آکومارین در لیوانی از آب نوشیدنی و قرار دادن آن به مدت سه ساعت زیر نور ماه کامل و در صورت امکان در فضای باز، اکسیری آرامش دهنده و تصفیه کننده به دست می آید. سپس سنگ را از آب درآورده، آب را به منظور تصفیه سازی و تقویت روان بینی بنوشید.
دیدن آکومارین در خواب به معنی دوست داشتن عاشقانه، روابط شاد و فعالیتهای بسیار دلپذیر اجتماعی است که در راهند.
ارتباط با چاکرا
آکومارین بسته به رنگش، به چاکرای پنجم یا گلو مرتبط است. برای مدیتیشن مفید است چرا که آرامش، آسودگی و الهام با عشق به ارمغان می آورد. قدرت شخصی و هاله فرد را تقویت می کند.
وقتی روی چاکرای سوم یا شبکه خورشیدی قرار داده شود، به شبکه خورشیدی و اعضای دستگاه گوارش آرامش می بخشد.

منبع : DANAGEM

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اولین دیدگاه را ثبت کنید

  1. دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  2. دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  3. از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
کالا هایی که دیده اید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
دانا گوهر
فیلتر بر اساس شهر محصول
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
دانا گوهر